Mijn favoriete palettes


Ik draag elke dag oogschaduw en vind het leuk om altijd een beetje te variëren met kleuren. Toch zijn er een aantal kleuren in palettes die ik vaker gebruik dan andere. Ik vind palettes erg fijn omdat je alle kleurtjes die je nodig hebt voor een look gewoon in één hebt. Vandaag wil ik graag mijn vijf favoriete palettes tonen en het zal jullie wel opvallen dat er vooral (eh, bijna alleen maar) neutrale kleurtjes tussen zitten!


Buiten dat het naturelle palettes zijn, zijn het ook vooral budget-proof palettes. Behalve, deze van Sephora. Dit is ook de enige die ik heb gekregen en niet zelf heb aangeschaft. Dit palette neem ik vaak mee op vakantie, van de vijf kleuren gebruik ik er meestal maar drie. De twee gouden kleurtjes en de bruine onder.
Het palette rechts van P2 heb ik al een tijd, dit is echt een mini palette, hij heeft de afmetingen van een mono oogschaduw. Perfect palette voor een schooldag!


Met dit palette van E.L.F. kan ik alle kanten op gaan, mat, shimmer en veel of weinig kleur. 32 kleurtjes, ik ben echt verliefd op dit palette meer hoef ik er niet over te zeggen!


Wet 'n Wild heeft ook erg mooie palettes, ik heb een oudere met alleen bruintinten en deze met ook wat groen erin. Goed voor naturelle looks en smokey eyes door de twee kleuren zwart (ja die linksonder is ook zwart!). Tot  budget-proof kan je m'n Inglot palette eigenlijk ook niet rekenen maar ik vond het z'n geld echt waard! De kleuren zijn perfect bij elkaar, een highlighter, crease en outer corner kleur.

Heb jij een bepaald oogschaduwpalette dat je vaak gebruikt?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.