Mijn favoriete lookbookers

Sinds ik Lookbook heb ontdekt ben ik echt verslaafd, ik heb het idee dat ik de laatste tijd ook meer into fashion ben. Natuurlijk vind ik make-up nog steeds leuk (heel leuk zelfs) maar fashion komt daar nu zeker bij. Dus besloot ik ook maar op Lookbook te gaan en ben ik daar mensen gaan volgen. Een paar daarvan zijn mijn favoriet en die deel ik vandaag met jullie!


Petra Karlsson, Zweden
Toen ik voor het eerst op haar profiel keek geloofde ik niet dat ze 14 was, ze ziet er echt veel ouder uit vind ik! Ik vind haar stijl echt gaaf, zowat alles wat ze draagt zou ik ook wel dragen.


Alexandra Per, Spanje
Het leuke aan Alexandra is dat ze dagelijks update en telkens een originele outfit plaatst. Haar stijl is soms meer rock en daarna weer heel girly, er zit zo altijd wel iets tussen wat ik mooi vind.


Kryz Uy
Kryz heeft een hele girly/schattige stijl waar ik me wel vaak in kan vinden. Ik volg haar nog niet zo lang maar ik denk dat ik ook zeker fan ben van haar toekomstige looks!


Olivia Lopez, Los Angeles
Olivia's stijl is soms een beetje apart naar mijn mening maar dat vind ik juist leuk. Het is weer eens wat anders, iets nieuws!

Zit jij wel eens op Lookbook, of welke stijl van de vier hierboven vind jij leuk?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.