Mijn favoriete Android apps

Sinds ik mijn HTC Sensation heb is er een wereld voor me opengegaan, de wereld der apps! Er bestaat voor alles wel een app: tijdschriften lezen, fooi uitrekenen, je hartslag meten, je toekomst laten voorspellen... het kan niet gekker worden! Het is wel echt een situatie 'door de bomen het bos niet meer zien'. Het leek me wel leuk om mijn favoriete en meest handige apps te laten zien, zo hoop ik in ieder geval een klein gedeelte van het bos zichtbaar te maken voor jullie. ;)


Hierboven zie je al mijn apps bij elkaar! Sommige zullen dit waarschijnlijk heel weinig vinden (of juist veel?), maar ik vind het goed zo. Ik probeer zo veel mogelijk nauwelijks gebruikte apps te verwijderen, dus eigenlijk zijn dit gewoon allemaal mijn favoriete apps. ;)

Maar laat ik eens een paar leuke nader toelichten: 
V.l.n.r.: Android's Fortune, 365 Photo App!, Horoscope en Calorieteller
Deze apps zijn allemaal gewoon leuk om af en toe te gebruiken. Op Android's Fortune kun je allemaal mooie (en behoorlijk diepe) quotes en soms verhalen (met een moraal) lezen en ik kan me er wel lang mee vermaken.
De 365 Photo App! is de beste fotokalender-app die ik kon vinden voor Android, maar bij Apple heb je -helaas- wel de betere 'Photo 365'. Je maakt gewoon elke dag een foto en plaatst die in je kalender met een onderschrift, zo heb je alsnog een eigen project 365 zonder al te veel moeite.
De horoscoop app laat gewoon je daghoroscoop, weekhoroscoop en jaarhoroscoop zien. Heel fake waarschijnlijk, maar wel vermakelijk! ;)
Als laatste de Calorieteller app, hiermee kun je heel veel producten vinden met bijbehorende calorieën. Bovendien kun je een eigen logboek bijhouden, een dieet kalender bijhouden en restaurant vinden. Heel handig dus!
 
V.l.n.r. Lighting Bug, ColorNote, Alarm Clock Plus en Buienalarm
Deze apps zijn pas écht handig! De Lighting Bug helpt mij vaak om in slaap te komen, je kan namelijk alles instellen van wat je wilt horen: weersomstandigheden, openhaard, geblaf, wasmachine, etc.. Ook kan je een eigen thema kiezen met weer andere geluiden.
De ColorNote app helpt mij om alles te organiseren, want zoals jullie weten hou ik van lijstjes maken. Ik heb ze ook nog eens per kleur gesorteerd, echt heel overzichtelijk allemaal!
Ik ben echt geen ochtendpersoon, maar met de Alarm Clock Plus wordt ik wél elke ochtend op tijd wakker. Je kan heel veel instellingen aanzetten, zo heb ik ingesteld dat ik elke ochtend vijf rekensommen moet uitrekenen voordat mijn wekker uitgaat... Hé, het helpt tenminste!
En de méést heilige app voor mij is Buienalarm. Je kan echt zien wanneer en hoeveel er in de aankomende paar uur gaat vallen, geweldig! Het is met behulp van Buienradar, dus het is wel betrouwbaar.

Nog een tip van mij naar de mensen die niet willen betalen voor apps, bij Snappz Market kan je sommige apps gewoon gratis downloaden die normaal wel geld kosten.
Heb jij ook een Android of Apple telefoon?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.