Mijn 3 favoriete 'back to school' outfits


Ja ja mensen, het is weer zover, school is begonnen! Nu vond ik de eerste schooldag (gisteren dus) wel meevallen, alleen het vroeg opstaan begint nu alweer vervelend te worden. Al is het natuurlijk wel leuk om de mensen op school weer te zien, die maken het allemaal een stuk leuker!
Nu heb ik een paar 'back to school' outfits samengesteld die ik vandaag graag aan jullie laat zien. In elke outfit zit wel een item die ik de afgelopen vakantie heb gekocht, zo draag ik toch nog een beetje vakantie bij me, haha! Het valt me trouwens nu pas op dat alledrie de outfits met een rokje zijn, dat klopt want tegenwoordig ben ik ook meer van de rokjes dan van de broeken!


Outfit numero uno bestaat uit een blouse van de H&M (waar ik persoonlijk echt verliefd op ben!), een topje, rokje en riempje van de H&M. Dus eigenlijk een volledige H&M outfit, haha!


De tweede outfits (geloof het of niet) bestaat ook alleen maar uit H&M kledingstukken. Oh de H&M doet goede zaken aan mij volgens mij! Het rokje kan je bekend voorkomen want Dajana heeft 'm ook, tijdens onze shoptrip had ik 'm voor haar uitgekozen maar eigenlijk vond ik 'm zelf ook heel leuk dus heb ik 'm ook meegenomen! De trui heeft Dajana voor mij uitgezocht, dat bleek een goede keuze te zijn!


De derde en laatste outfit bestaat dan weer helemaal uit Forever 21 kleding. Oh wat origineel! De bordeaux top kocht in de vakantie nieuw en ik ben hier ook helemaal gek op. Op de foto kan je het niet zo goed zien maar er zitten allemaal kleine zwarte diamantjes/studs op de schouders. I like it!

Welke van deze drie outfits vind jij het leukste?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.