Ik zoek... een earcuff!

Al een tijdje zijn earcuffs een 'trend'. Na het eerst niks gevonden te hebben vind ik ze nu hartstikke gaaf! Dus ben ik ook opzoek naar eentje, helaas zijn deze vaak niet 'gewoon' in de winkel te verkrijgen dus moest ik mijn zoektocht hier op het internet voortzetten. Je hebt earcuffs in vele soorten en maten maar ik zoek een specifiek soort, namelijk een simpele zilveren met meerdere kleine kettinkjes. Een beetje zoals de bovenste plaatjes!


Een earcuff kan een soort lus zijn die helemaal over je oor loopt en waar je dus geen gaatje voor nodig hebt. Maar de soort die ik zoek heeft een knopje onder en een ringetje boven, zodat je boven geen gaatje nodig hebt. Die hierboven vind ik trouwens zo gaaf door de pinnetjes eraan!


bron
Het bleek online nog redelijk moeilijk te zijn om earcuffs naar mijn zin te vinden. Maar nu denk ik dat ik een earcuff ga bestellen op Etsy, ze hebben daar veel verschillende en ook mijn smaak. De earcuffs hierboven komen allemaal van Etsy. Ik vind vooral die linksboven en linksonder leuk, ze zijn allebei rond de tien euro wat ik een redelijke prijs vind!

Wat vind jij van earcuffs? En ken je misschien nog een site waar ze leuke verkopen?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.