Haren krullen zonder hitte #2

Mijn haar is stijl, onwijs stijl. Zo erg vind ik het niet, want het is wel makkelijk met stylen. Bovendien vind ik mijn haar krullen gewoon leuk, het resultaat is altijd anders. Dit keer kwam ik een filmpje tegen op internet en wilde ik het gelijk gaan uitproberen! Het is je haar krullen zonder hitte en met alleen hulp van twee elastiekjes, lekker makkelijk dus. :)

Het filmpje dat is tegen kwam was deze:
Erg makkelijk dus, het enige waar je op moet letten is dat je de twee gedraaide staarten de andere kant op draait dan de kant waarop je de staarten zelf hebt gedraaid (dus bv: beide staarten met de klok mee draaien, maar om elkaar heen tegen de klok in). 

Links mijn prachtige staartje en rechts hoe t er uitzag toen ik de staart net losmaakte..
Het resultaat zie je op het eerste plaatje, en ik moet zeggen dat ik de krul heel mooi vind! Jammer dat ik dun haar heb en de slag snel verandert in een falend golfje. Bovendien zie je goed tot waar mijn elastiekje heeft gezeten, want mijn puntjes zijn stijl.. Volgende keer toch iets beter mijn best doen, maar er is dus zeker een volgende keer!

Btw: Hier is Fleurs methode van haar krullen zonder hitte, oftewel: Papillotten!

Hoe krul jij je haar altijd, of heb je al krullen van jezelf?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.