Gekookt met mijn broer: Pappardelle met kruidige kip


Mijn broer is een apart type als het gaat om koken. Hij zoekt een paar lekkere ingrediënten uit, gooit er een random saus over, doet er wat kruiden op en klaar is zijn heerlijke maaltijd. En ja, zijn maaltijden zijn echt ongelooflijk lekker! Ik snap niet hoe hij het doet, het zit gewoon in hem denk ik. En als ik met hem ga koken is het ook altijd lekker druk en chaotisch, maar zoals jullie weten hou ik daar wel van. ;)

Gisteren kochten we Pappardelle (oftewel: brede lintspaghetti), kruidige kip, wat groente en een kruidige saus. En daar hebben we dan mee geëxperimenteerd!

De saus staat helaas niet op het plaatje, maar het is de Bertolli kruidige pastasaus. Voor de rest gebruikten we nog basilicum, twee tomaten en één ui en paprika.
Just some random cutting!
Het was echt makkelijk te maken: je bakt de kip goed gaar en gooit er dan de rest bij in. Doe het gewoon allemaal op gevoel, want blijkbaar geeft dat het beste resultaat. ;) De pappardelle laat je vier minuten in kokend water liggen en die is dan ook klaar.
En dan ben je eigenlijk al klaar! Dit alles duurde ongeveer een kwartier en was genoeg voor drie personen. En we waren maar zo'n €3 p.p. eraan kwijt. En ik moet weer zeggen dat het smullen was! Héérlijk zeg..

Als toetje hadden we mango met chocoladeijs en slagroom. Klinkt als een rare combinatie, maar het was ook belachelijk lekker! Ik was van plan om er een foto van te maken, maar het was toch sneller op dan verwacht. ;)

Kook jij ook weleens samen met iemand?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.