En het is dan eindelijk 2011, uh 2012!

Tumblr_lx1nz7eszr1qgzekwo1_500_large


Vandaag een lekker luchtig artikel, want ik denk niet dat jullie allemaal fris en wakker zijn (ikzelf waarschijnlijk ook niet). ;) Fleur en ik willen jullie allemaal een geweldig 2012 wensen en moge al jullie dromen waargemaakt worden!

2012 zie ik als het jaar van reizen (Berlijn, Rome en gewoon binnenlands), uitgaan (want ja, we zijn/worden allemaal eindelijk 16), verrassingen (o.a. 21-12-12) en vooral veel genieten. Ik wil geen voornemens maken, omdat ik dat meer zie als verplichtingen. En ik wil geen verplichtingen, want uiteindelijk leiden ze toch tot teleurstellingen. Bovendien, waarom zou het begin van 2012 anders zijn dan elke andere dag?
Het enige wat ik ├ęcht wil is beginnen met joggen, ik zeg het al zo lang (sinds mei, oeps) en ik wil het ook gewoon zo graag. Ik heb gewoon een uitlaatklep nodig en ik moet mijn energie ergens kwijt. En om het jaar emotioneel makkelijker te laten verlopen ga ik ook proberen mijn gevoelens niet zo op te kroppen. Ik weet nu namelijk echt dat mijn vrienden de beste mensen zijn die ik ooit heb leren kennen en dat ik alles bij ze kwijt kan. :)

Heb jij voornemens voor 2012, of laat je het net als ik gewoon op je afkomen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.