DIY Cadeaupapier: budgetproof!


Soms gebeurd het dat je erachter komt dat je geen cadeaupapier meer in huis hebt voor dat ene cadeautje wat toch echt nu ingepakt moet worden, ja, en dan? Eigenlijk is het toch helemaal niet nodig om geld uitgeven aan cadeaupapier want je kan ook tijdschriften daarvoor in de plaats gebruiken! Dit is iets wat ik al vaker heb gedaan (bijv. de goodiebag voor Dajana), het kost mij niks en het ziet er toch altijd heel vrolijk en creatief uit. Vandaag laat ik zien hoe je zoiets kan doen aan de hand van een ge├»mproviseerd cadeau!


Je hebt nodig: een bladzijde (of twee) uit een tijdschrift met een leuk plaatje of print, een lint en natuurlijk datgene wat je wilt inpakken. Dit cadeau is niet 'echt' want het boekje is gewoon van mijzelf.
Voor de tijdschrift pagina's raad ik de Elle of Vogue aan, vaak is de reclame daaruit erg geschikt! Het lint dat ik gebruik komt van een cadeau dat ik ooit heb gehad, gerecycled dus.


Je begint met het cadeau in te pakken in de pagina uit een tijdschrift naar keuze. Probeer het zo te plaatsen dat er een leuke print aan de voorkant komt.


Ingepakt met het gezicht aan de voorkant.


Om het iets vrolijker en feestelijker te maken raad ik aan om er nog een lint en een strik bij te doen. Plaats deze op de voorkant of strik 'm erom heen.


En tada! Dat was volgens mij echt super simpel! Je kan het natuurlijk naar keuze versieren, zo kan je er nog iets opschreven of er andere plaatjes of diamantjes opplakken. Met een beetje creativiteit kom je een heel eind! Deze twee cadeaus inpakken hebben me in totaal nul euro gekost (okay, wel een klein beetje plakband), wat altijd fijn is, vooral als je even krap bij kas zit!

Heb jij nog een speciale manier van cadeautjes inpakken?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.