De wonderen van Photoshop...

De titel is misschien een beetje, overdreven maar photoshop doet soms wel wonderen! Nu kennen we natuurlijk allemaal de filmpjes en foto's van celebrities die helemaal worden omgetoverd. Maar dit alles kan je natuurlijk ook gewoon in je eigen woonkamer gebruiken. Er zijn genoeg sites te vinden die je een hele make-over kunnen geven en één van die sites is Picnik. Via Beautylab ontdekte ik deze site 'opnieuw' en hoorde dat ze nu ook de premium onderdelen gratis hebben gemaakt omdat ze gaan sluiten. Natuurlijk moest ik mezelf ook eens een make-over geven!


Ik weet niet zeker of je het kan zien, nee grapje, maar rechts is de make-over! Dit was de enige foto die ik kon vinden met zo min mogelijk make-up op. Wow, kijk naar het resultaat! Ik heb mijn ogen, huid en lippen bewerkt. Ik heb een gezond kleurtje en, naar mijn mening, een geweldige oogkleur gekregen, haha!


Hier heb ik de foto links bewerkt, het resultaat is hier wat meer subtiel. Ik wilde het liefste mijn haar hier veranderen en dat is gelukt. Ik heb het een soort donkerbruin met een rode gloed gemaakt. Dit is ook de kleur waarin ik m'n haar nu wil verven! Ook hebben de ogen net iets meer accent gekregen en mijn huid is iets egaler, soms vind ik photoshop wel fijn, haha!

Maak jij wel eens gebruik van photoshop of sites zoals Picnik?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.