De komende twee weken: Blog, school & meer


-op mijn eerste artikel deden de reacties het niet, sorry hiervoor!-
Zo om de  drie maanden word ik een kluizenaar, dan zit in namelijk lekker in mijn warme huisje 24/7 te leren voor de proefwerkweek. Whooptydoo, kan niks leukers bedenken! Nou dat kan ik wel, maar daar heb ik geen tijd voor want ik ben nu haast nonstop aan het leren. Gelukkig zijn vijf van de tien toetsen die we hebben toetsen waar je niet voor kan leren (denk aan leestoetsen  en boekbesprekingen). 
Fleur en ik willen ons wel goed inzetten voor die andere vijf toetsen, want de stof is en heel veel en lastig, dus tot volgende week dinsdag (niet aankomende, maar die daarop) plaatsen we -als we echt geen tijd vinden- om de dag een artikel. 

Maar er is licht aan het einde van de tunnel, ik kijk namelijk erg uit naar de periode na de proefwerkweek!

Tumblr_lqv7gwpz8k1qckdzco1_500_large
Als eerst is het gewoon een heerlijk gevoel als je alle toetsen gehad hebt. Hoe slecht het ook gemaakt is, het gevoel dat het voorbij is voelt gewoon goed. Ook begin je na de toestweek op school weer met stof opbouwen en de eerste twee weken ben je nog niet zo verplicht om actief met de lessen mee te doen. :)
Maar wat het échte leuke is, is dat ik heb afgesproken om in het weekend na de toetsen -een soort van voor de eerste keer echt- uit te gaan. Ook hebben we in die periode een meet gepland! Als het goed is gaan Fleur en ik samen met Marjolein en Floor (van Sweethippos) en Josephine (van OohLaRouge) meeten. Echt onwijs leuk! Zulke vooruitzichten geven mij weer genoeg kracht om hard door te leren. ;)

Heb jij binnenkort ook een toetsweek?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.