Creasende oogschaduw: een trend?

Gecreasde oogschaduw is bij mij al een probleem sinds dat ik voor het eerst met oogschaduw begon te werken. Het kan komen door de producten die je gebruikt (vettig zoals Jumbo Pencils) of de basis (geen of slechte). Bij mij kwam het vooral door het tweede dus heb ik een duurdere oogschaduwbasis aangeschaft, namelijk die van Urban Decay. Helaas heb ik het gevoel dat deze ook iets minder gaat werken voor mij.
Maar toen kwam ik een paar dagen geleden op de beautysite van Viola Holmgren een look tegen met gecreasde oogschaduw. Ik vind al haar looks altijd erg gaaf (meestal omdat ze zo gewaagt zijn) maar dit keer moest ik toch twee keer kijken. Waarom zou je gecreasde oogschaduw zomaar dragen?


De foto hierboven en onder komen van haar site af en dit is de look waar ik het over had. Ik moet zeggen, het misstaat haar zeker niet, ook omdat ik redelijk wat looks van haar gewend ben (denk aan neon etc.). Over het algemeen vind ik het heel zonde als je mooie oogschaduwlook naar de hanen gaat doordat het gaat creasen maar wat als het echt de bedoeling is? Zo lelijk vind ik het dan nog niet.


Ergens krijg ik van deze foto's toch de neiging om dubbel te checken of mijn oogschaduw niet creased *lol*


Bovenstaande foto komt van Beautylab. Dit is een look waarbij ik de creasende oogschaduw wel echt vind passen, omdat het meer advertorial is (meer een reclame/tijdschriften look). Je hoeft voor deze look ook geen uren te wachten tot je oogschaduw gaat creasen, een beetje vaseline doet wonderen. Deze laatste tip is voor mensen die het toch eens willen uitproberen al vraag ik me dan wel af voor welk doel :')

Creasende oogschaduw, nee niks voor mij! Voor bepaalde doeleinden oké, maar over het algemeen vind ik er toch niks aan (alleen maar vervelend). Wat vinden jullie ervan?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.