Besteld: Amerikaans snoepgoed!


Via Teske kwamen Dajana en ik op de site USFoodz.nl een geweldige site die veel snoepgoed, drinken en ander Amerikaans voedsel aanbiedt. En wauw, toen wij voor het eerst op de site zaten liep het water ons al in de mond, alles zag er zó lekker uit! Oreo's in alle smaken, M&M's in allerlei smaken, merken waarvan ik nog nooit had gehoord met allerlei vreemde producten... Gewoon heel Amerikaans! Het verbaast je dan misschien ook niet dat Dajana en ik er gister een bestelling hebben geplaatst. Wat we allemaal hebben gekocht is een beetje veel om op te noemen maar aan de plaatjes in dit artikel kan je zien wat voor 'n soort producten ze verkopen!

Om sommige producten heb ik echt moeten lachen hoor, zoals de twee hierboven. Oreo Jelly? Ontbijtkoek met chocolade? Maar dit vind ik juist het leuke van deze site, ik heb een aantal dingen besteld waarvan ik nog nooit van had gehoord, zoals, ja, de oreo pudding van hierboven ;-)


Buiten het eten mogen de Amerikaanse drankjes natuurlijk ook niet ontbreken. Toen ik in de zomer op vakantie was in Amerika dronk ik bijvoorbeeld vaak Mountain Dew en ik moet zeggen, het is erg lekker! Dajana heeft het drankje rechts besteld. Het is een Sparkling Vanilla Cream Soda, naar mijn mening is dit een aparte combinatie maar het zou me niet verbazen als het erg lekker blijkt te zijn!

Het enige nadeel van de site is dat je voor minimaal €27,50 moet kopen exl. btw. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een beetje teveel van het goede is dus ik raad aan om een groepsorder te plaatsen. Met twee/drie mensen kom je al een heel eind! En het wordt gratis verzonden, dus dat is ook erg fijn!

Loopt het water je al in de mond? 


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.