Yves Rocher wintercollectie


 Net zoals voorgaande jaren heeft Yves Rocher ook dit keer een mooie wintercollectie. De producten zijn dit geïnspireerd op bladeren en bomen, het klinkt niet zo interessant maar het zijn mooie producten. Zo hebben wij een paar lipglossjes, oogpotloden en een nagellakje gekregen en die gaan we vandaag voor jullie reviewen!



V.l.n.r.: oogpotlood Vert Intense en Or, groot oogpotlood Cuivre
Het dubbele oogpotlood heeft me verbaasd, ik swatchte eerst de donkergroene kleur en wat kwam er veel kleur vanaf (op de foto heb ik ook één streep opgebracht)! Deze kant is erg mooi als basis van een donkergroene smokey eye. De andere kant van het potloodje vind ik heel mooi voor in de inner corner, het geeft je al snel een meer open blik. Ze zijn ook redelijk zacht waardoor beide kleuren makkelijk aanbrengen.
De dubbele oogpotloodjes kosten €5,90 maar op de site kosten ze nu maar €2,90.



Over het grotere oogpotlood, die me trouwens doet denken aan de NYX Jumbo Pencils, ben ik niet zo tevreden. Het is eigenlijk hetzelfde verhaal als al deze grotere oogpotloden, ze gaan na een uur of twee al creasen. Deze dus ook, het maakt niet uit of ik er oogschaduw bovenop aanbreng of niet, zonde want ik vind de kleur wel erg mooi!
Voor mij zijn ze de €7,90 niet waard, ook niet de €3,90 die ze op de site kosten.


Het nagellakje is klein en dan bedoel ik ook echt klein. Er zit maar 3 ml in, al vind ik het ook wel schattig zo.  Dit is de kleur Paillette cuivre, eigenlijk is het gewoon een doorzichtig lakje met veel kleine goude glittertjes erin. Op zichzelf is het lakje niet zo spectaculair (zie de pink en ringvinger) maar hij is het mooiste over een andere kleur heen, bijvoorbeeld rood zoals op mijn wijs- en middelvinger.
Het nagellakje kost €3,30 en €1,70 op de site, naar mijn mening is de originele prijs iets te hoog voor zo'n klein flesje.


V.l.n.r.: lipgloss Safan en Cuivre Narcé, oogpotlood in Brun en Couvré 
Ook van deze dubbele oogpotlood komt veel af! Ze smeren best dik en creamy, dus voor de waterlijn zijn ze niet heel geschikt. De glitters in de kleuren zijn echt heel mooi en feestelijk!
De twee linkse swatches zijn van twee lipglosses. Cuivre Narcé bevat alleen glitters en Safan is koraalrood/roze met minuscule goude glitters. Er zit echt een groot verschil tussen de substanties van deze twee glossjes, de goude is heel waterig en de rode is best hard.

hier heb ik beide lipglosses op
 Van de goude glitters zie je heel weinig, jammer want van dichtbij zijn ze erg mooi! De koraalrode geeft een mooie kleur af en laat een natuurlijke glans achter. Ze plakken niet heel erg, dus heel lang blijven ze niet zitten. Maar fijn zijn ze wel!

 De lipgloss kost €2,90 per stuk op de site en normaal €5,90.


Liefs Fleur & Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.