Wishlist Bershka en op baantjesjacht!

Ik vind het zo zo jammer dat er geen Bershka bij ons in de buurt is, de collectie is namelijk helemaal mijn ding. En duur is het ook niet! De dichtsbijzijnde Bershka is die in Amersfoort, wat ook zo'n 80 kilometer rijden is. Gelukkig bestaat er ook zoiets als een online webshop! ;) 

Die linkse broek is zo fantastisch, ik wil hem! Helaas vind ik €40 best wel duur voor een broek.. Rechts is een soort van alternatief, alleen is die van kunstleer en niet van wax. En dat matte vind ik juist leuk!

Eigenlijk is dit gewoon een heel simpel t-shirt, maar ik heb best weinig t-shirts en deze staat ook nog eens erg leuk gecombineerd met een vest. Ik zit wel te twijfelen tussen de witte en de zwarte.. Wat denk jij?

Deze bovenste twee truien zijn echt van die kledingstukken waarin je je super gemakkelijk voelt én waarin je er leuk uitziet. De linkse is alleen een beetje moeilijk te combineren aangezien hij van achter best lang is, en ik weet écht niet hoe ik dat moet combineren!
Edit: De rechtse top heb ik inmiddels gekocht, ik was namelijk met school één dagje naar Den Haag. De top is in het echt iets minder rood en de stof is wat harder met glitters. Ook heel mooi hoor! ;)

Máááár, nu komt het leuke gedeelte. Ik heb echt een baantje nodig. Niet per se omdat ik geld tekort kom (want dat is niet zo), maar ik wil heel graag meer en meer werkervaring opdoen. Bovendien is het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en een leuk bedrag per maand te ontvangen. ;) Horeca is denk ik wel wat voor mij, ik wil in ieder geval iets waarvoor ik ook echt wat moet doen. Maar krantenwijk en vakkenvullen wordt het echt niet..

Koop jij wel eens wat bij en Bershka? Ennn, heb jij een bijbaantje?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.