Wij hebben gemeet met Floor en Marjolein (Sweethippos)!


Gisteren was het eindelijk zo ver, Dajana en ik gingen meeten met Floor en Marjolein van Sweethippos! Wij volgden Floor en Marjolein al een tijdje en na ook wat contact buiten het bloggen om besloten we eens te meeten. De locatie was alleen wat lastig, Amsterdam, Groningen, Utrecht... het was voor ons allen redelijk ver en dan was het nog maar de vraag of we mochten gaan. Maar na wat wikken en wegen besloten we te gaan afspreken in Zwolle, voor ons vier een plaats waar we naartoe mochten. De winkels in Zwolle zijn redelijk standaard op Inglot na! En dat was dan ook waar we het meeste naar uit keken.


Check al die geweldige oogschaduws! Elke kleur die je maar kan wensen hebben ze daar. De kleuren komen op de foto helaas niet zo goed over aangezien ik mijn fotocamera verkeerd had ingesteld *oeps*.


De nagellakjes bij Inglot. Inglot is een relatief duur merk (naar mijn mening) maar is het zeker waard. De prijzen liggen wat lager dan bij MAC en qua inhoud krijg je vaak meer. Ook het personeel was erg aardig en hebben voor Marjolein goed geholpen bij het uitkiezen van haar Freedom System oogschaduws.


Hier namen we alweer afscheid op het station... de dag was redelijk snel gegaan maar we waren wel uitgeshopt. Ook hebben in de middag gezellig tosti's gegeten en daarna nog een stukje taart, het was erg gezellig! Ik vind het vooral leuk om te zien hoe Floor en Marjolein waren hoe ik me ze voorstelde, eigenlijk hetzelfde zoals ik ze kende van hun site!


Dit is al een kleine sneak peek (nouja eigenlijk is dit alles) van wat ik bij Inglot heb gekocht. Ik heb gebruik gemaakt van het Freedom System en drie mooie oogschaduws uitgekozen die ik dagelijks kan gebruiken.
Al met al vond ik het een hele gezellige dag en lijkt het me wel een leuk idee om vaker de meeten met bloggers (al dan niet Floor en Marjolein, haha)!

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.