What I've got from Santa ..

Kerst dit jaar hebben we groots gevierd, veel groter dan normaal. Waarom weet ik niet, maar het ging allemaal vanzelf. Plotseling ging iedereen voor iedereen cadeautjes kopen en hadden we in plaats van één cadeau per persoon (zoals vorig jaar), zo'n vijf cadeautjes per persoon. Bovendien gingen we twee keer samen eten, terwijl we de jaren voorheen haast niks deden. Er was dus best wel veel stress en gedoe om te regelen, maar uiteindelijk was het het allemaal waard! :) Ik ben dan ook ontzettend blij met mijn cadeautjes..

Laten we beginnen met mijn allergrootste liefde: Dolce&Gabbana Rose The One. Een heerlijk eau de parfum met een body lotion. Wauw, de geur is echt helemaal mijn ding! Ik heb zo lang zitten zoeken naar de perfecte parfum en dit is 'em dan! Hij is niet zo bekend, en stiekem vind ik dat wel leuker. Je moet wel origineel ruiken hè? ;) Dit cadeau kreeg ik van mijn vader.

Van de vriendin van mijn broer, van nu af aan noem ik haar gewoon Roos, kreeg ik dit kookboek. Eindelijk zeg, ik wil al zo lang een kookboek! De cupcakes zien er goddelijk uit en jullie kunnen binnenkort echt wel een artikel verwachten met mijn gemaakte cupcakes..

Van mijn ouders samen kreeg ik dit tasje van de Bijou Brigitte. Dit kreeg ik echt onverwachts en de clutch paste perfect bij mijn gala outfit! Eigenlijk kreeg ik zelfs de meeste complimenten over deze clutch, hij was dan ook echt de eyecatcher van mijn outfit. Op de eerste foto zie je echt goed hoe hij glinstert!

En dan mocht ik nog een afspraak bij de kapper maken op de kosten van mijn broer, ook erg lief! Mijn haar is gewoon wat korter en frisser, maar op de foto kwam het niet zo goed over dus dat laat ik maar voor wat het is. Daarnaast kreeg ik nog een boel geld van familie, maar dat staat nooit zo leuk op foto's hè? ;)

Heb jij nog leuke cadeautjes gekregen, of vier je kerst gewoon met veel gezelligheid?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.