What I'd like under the christmas tree..

Met kerst voel ik me altijd een klein kind: De vonkeltjes in mijn ogen als ik al die lichtjes zie, de glitters die overal op mij zitten door de kerstballen, het genieten van al het eten alsof ik het voor het eerst proef en de blijdschap als ik cadeautjes openmaak! Dit jaar gaan we het gelukkig wel goed vieren met een kerst diner, samen met twee andere familieleden (de rest van de familie is in Bosnië) en een kennis, en cadeautjes. Ik heb er nu al zin in! Ik heb zelfs al twee kerstoutfits uitgezocht, haha!
Maar waar dit artikel over gaat, wat is mijn kerst wishlist? Ik ga niet veel vragen, want eigenlijk willen wij gewoon cadeautjes voor elkaar kopen zodat er wat onder de kerstboom staan. Maar omdat mijn ouders niet iets willen kopen voor mij wat ik niet echt wil mag ik iets uitkiezen, wel iets minder een verrassing maarah! ;)

Het 'one line a day' boek zag ik in Fleurs Sinterklaas wishlist en ik wist gelijk dat dit echt iets voor mij is! Inmiddels heb ik al een notitieboekje waar ik al twee weken één quote per dag in schrijf, maar een echt boekje is leuker. Het kost €15,99 bij Bol.com


Ja sorry hoor, maar daar is hij weer! Dit is al de derde keer dat ik zeg dat ik hem wil en het kwam er gewoon niet van om hem te kopen. De blazer is van de Bershka is kost €25,99. 

Dan heb ik nog nodig een clutch nodig voor het kerstgala. Dit zijn momenteel mijn voorkeuren, maar ik ga nog even in de winkels kijken. De linkerclutch komt van de New Look en kost nu nog maar €7. De clutch rechts komt van Dorothy Perkins en kost €11,65. Helaas zijn ze beide uitverkocht..

Wat zou jij het liefst willen krijgen met kerst?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.