Watchlist for December



Oh nee, de maand van de leukste bioscoopfilms is weer aangebroken. En natúúrlijk gaat mijn geld nog niet genoeg op aan cadeautjes en winterkleding shoppen... Jawel dus, maar dit boeit me helemaal niks. December is nou eenmaal een uitgeef maand! ;)

De films die ik wil zien verschillen heel erg van genre. Het gaat van horror, naar droge komedie, over tot romantiek. Ik hou nou eenmaal van afwisseling en zo komen alle verborgen kanten van mij naar boven..


Don't be afraid of the dark en New Year's Eve
De eerste film die al veel langer op mijn lijstje staat is Don't be afraid of the dark, een horrorfilm met veel fantasie erin. Daar hou ik eigenlijk wel van! Het gaat over een klein meisje dat naar haar vader en zijn vriendin verhuisd en in dat nieuwe huis perongeluk wezens (evil elfjes!) vrijlaat die haar en het gezin willen verwoesten. Als ik het zo hoor klinkt het niet eng, dus ook niet bioscoop-waardig. Maar wel leuk voor een filmavond. ;)
New Year's Eve zou ik eigenlijk alleen willen zien in de bioscoop met een date, maar aangezien ik die niet ga hebben ga ik hem thuis maar voor de laptop forever alone kijken. De film is gewoon een 'Valentine's Day' a like, alleen deze gaat over koppels en families die oud en nieuw vieren in New York. Wat ook leuk is: Rachel uit Glee speelt er ook in!
Puss in boots 3D en New Kids Nitro
Puss in boots 3D wil ik gewoon echt zien, ik vind dit soort films (Shrek, Madagascar, How to train your dragon) altijd zo leuk en grappig!
New Kids Nitro ga ik volgende week kijken in de bioscoop met een paar vrienden en vriendinnen. Eigenlijk hadden we dit vorig jaar al afgesproken, haha! Turbo vond ik al geniaal en Nitro kan niet veel slechter zijn. Dit keer zijn de mensen uit Maaskantje in gevecht met de mensen in Schijndel, bovendien is er een Friese zombieuitbraak.. Tsja, je moet de humor kunnen waarderen. ;)

Bovendien wil ik The Rum Diary en The Help ook nog zien. Allebei eigenlijk omdat er goeie acteurs in spelen, The Rum Diary met Johnny Depp en The Help met Emma Stone!

Welke films wil jij nog graag zien?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.