Van die dingen die ik nooit zal begrijpen...

De laatste tijd heb ik veel vaker dat ik denk: What the heck. Die dingen wil ik graag met jullie delen, want soms denk ik echt dat ik de enige ben die er niks van snapt. En dan bedoel ik niet iets wat met leerstof te maken heeft, maar eerder met mode, beauty en mensen.     

Ik zal namelijk nooit begrijpen...
- waarom mensen een product kopen, die ze vervolgens nooit meer gebruiken
- waarom mensen twintig blushes hebben, zelf heb ik genoeg aan twee..
- hoe mensen vooruit kunnen schrijven voor een hele week, één dag is al lastig genoeg voor mij
- waarom mensen denken dat een legging een broek is, NEE dat is niet zo!
- waarom iemand een tweet moet beantwoorden door iets te retweeten
- waarom kerstliedjes altijd over liefde gaan, het enige wat ik van kerst meekrijg zijn cadeautjes en gezelligheid met familie
- wat mensen doen als ze niet op de computer zitten/werken/sporten/gamen
- hoe jongens in elkaar zitten *zucht*
- waarom mensen hun hele levensverhaal gaan tweeten/facebooken


Wat is echt zoiets wat jij maar niet kan begrijpen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.