Tip: H&M sale!

Een aantal keer per jaar houdt de H&M een grote sale actie wat ik natuurlijk erg fijn vind! Ik slaag bijna altijd wel in zo'n sale (ik shop meestal in de winkel dan en niet online) dus dat is nog fijner. Maar het fijnste is dat er op dit moment weer zo'n grote sale loopt! Veel kleren uit de zomercollectie maar ook wat van de herfstcollectie zijn nu te koop aan de helft van de prijs en soms ook wel minder. Natuurlijk is het nu veel te koud om deze kleren te dragen maar nu is wel de tijd om koopjes te scoren voor de zomer (of lente) van volgend jaar.

Dit jurkje had ik al op het oog sinds dat 'ie in de winkels kwam en nu is die maar €2,95! Misschien dat ik 'm nog in mijn maat kan krijgen. De broek rechts heb ik in het legergroen en ik moet zeggen die is erg fijn. Dus zoek je nog een goedkope broek dan is deze en aanrader!

Zulke topjes zijn echt mijn stijl! Die rechts heb ik toevallig al eens gepast maar de vorm stond me echt niet, in de winkel ga ik opzoek naar de het topje links, daar ben ik echt verliefd op ;-)

Wat warme kleren kan ik ook nog wel gebruiken voor deze winter (kijk er zijn dus ook wat winterkleren in de sale!) Vooral het vestje links vind ik geweldig!

Buiten de kleren is er natuurlijk ook sieraden, schoenen en cosmetica in de sale. De schoenen was ik niet zo van overtuigd, behalve deze sandalen. Deze zijn in de online shop wel uitverkocht maar misschien nog ergens in de winkel te verkrijgen. En zijn die armbandjes niet schattig?

Ik raad jullie dus allemaal aan om even te kijken op de site van de H&M waar de sale nu loopt, misschien vind je wel iets heel leuk voor een super zacht prijsje!

Heb jij al iets op het oog van de H&M sale?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.