Onze kerstlooks (make-up & outfit)

Vandaag is het eerste kerstdag dus het is tijd om onze kerstlooks te laten zien! Dit jaar vieren we beide kerst  dus des te meer reden om allebei een look te laten zien. Aangezien we geen dubbele looks wilden laten we allebei iets anders zien, Dajana  haar outfit en Fleur haar make-up look.

Fleurs make-up

Dit jaar geen smokey eyes voor mij, ik besloot voor iets frissers te gaan en een kleur te gebruiken die ik eigenlijk nooit gebruik: groen. Het gezicht wilde ik mooi egaal houden met alleen wat blush om het te shapen.


Op deze foto kan je blush goed zien. Ik heb wel geprobeerd 'm zo goed mogelijk te blenden anders had ik echt een streep op mijn wang staan, niet zo heel charmant ;-)



Ik heb als oogschaduw een palette van Wet 'n Wild gebruikt, hier vind je de review. Helaas komt de groene kleur niet zo goed over op de foto maar hij is echt grasgroen! Ik wist niet helemaal wat voor lippen ik erbij moest doen, nude vond ik te licht maar een wat donkere kleur als rood of paars weer wat te opvallend. Dus het is een lichtroze kleur geworden die iedereen wel staat.

Dajanas outfit
Kerstavond had ik lekker thuis gevierd met deel 1 van de cadeautjes en gourmetten met het gezin + Roos. Voor die avond heb ik de outfit erg simpel gehouden, dus die laat ik niet zien. Maar vandaag ga ik uit eten met kennis en familie en dat vind ik wel een uitgebreide look waard. Ik was al van plan om kerstkleuren erin te verwerken en met mijn rode hakken en nieuwe groene rokje had ik dan ook de perfecte kerstoutfit!
Het kan zijn dat jullie het too much vinden, maar ik voelde me lekker kerstig en dat mag wel voor een dagje toch? ;)
Deze foto's zijn snel in de ochtend gemaakt, dus helaas zijn ze niet al te goed 
Ik heb er nog een close-up van het rokje bij gezet, want ik vind hem zo mooi! De kleur ligt tussen dennengroen en turquoise en is helemaal bedekt met kant.

Vest - gekregen
Top - H&M
Rok - Pull & Bear
Panty - Hema
Pumps - Dolcis

Om af te sluiten wensen we jullie natuurlijk allemaal een hele fijne kerst! 

Liefs Fleur & Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.