Nelly bestelling binnen... mijn gala pumps!


Oh, ik ben zo blij! Na heel (héél) lang zoeken heb ik ze eindelijk gevonden: mijn gala schoenen! Na alle winkels te hebben afgestruind was pumps online bestellen mijn laatste optie. Dus een aantal dagen besloot ik gewoon de zwarte pumps van Nelly.com die ik al op het oog had te bestellen en gisteren kwamen ze binnen. Toen ik ze bestelde waarin ze in de korting en kostte ze €20,50 nu zijn ze weer aan de volle prijs (€25,95). Ik had twee maten besteld, 36 en 37. Toen ik 37 paste wist ik het meteen, deze waren veel te groot, ook met inlegzool. 36 zit dus het beste maar heeft nog wel eens de neiging mijn tenen af te klemmen, dat moet ik er dan maar bij nemen denk ik ;-)


De pumps van voren en van achteren. Het materiaal is apart, het is een soort combinatie tussen kunststof en suède volgens mij. Ze zijn erg zacht maar geven helaas wel zwart af, dus je moet niet langs de schoenen wrijven (waarom zou je dat wel doen eigenlijk?). De hoogte vond ik ook wel meevallen aangezien je aan de voorkant van de pump een plateau hebt. Al moet ik denk ik voor het gala toch even oefenen met hierop te lopen, ik ga liever niet vol onderuit voor een zaal vol mensen, haha!
Dus ik heb mijn hele gala outfit nu bij elkaar. Als het zover is (het gala dus) zal ik nog eens (misschien samen met Dajana als jullie dat leuk vinden) mijn hele outfit plus make-up en haar laten zien!

Vinden jullie deze pumps gala-proof? ;-)

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.