My must-listen list


Het is weer tijd om mijn favoriete nummers van dit moment met jullie te delen want de laatste tijd ben ik weer helemaal in-to muziek (ik ben eigenlijk altijd wel in-to muziek maar ach ja). Muziek zorgt er gewoon voor dat ik mijn verstand even op nul kan zetten óf dat ik juist goed kan nadenken. Hoe dan ook, een mooi liedje is nooit verkeerd. Vandaag deel ik dus mijn favoriete nummers van dit moment, dit zijn dus niet mijn all-time favorites! Ik bedoel: niemand verslaat de Beatles en Bon Iver ;-)


Beyoncé - I Was Here 
Wat een geweldig nummer is dit, zoveel emotie en de stem van Beyoncé is zó sterk!




Lana Del Rey - Born To Die 
Ik heb vaak naar 'Video Games' van Lana Del Rey geluisterd en toen ik dit nummer voor het eerst hoorde was ik nog meer fan van haar stem. Op één of andere manier vind ik haar stem heel verslavend werken.



Birdy - 1901 
Van Sinterklaas heb ik de cd van Birdy gekregen. Ik was al langer 'fan' van haar en ook door
deze cd heb ik veel nieuwe nummers van haar ontdekt die ik erg leuk vind. Zoals bijvoorbeeld 1901!

 
Tiffany Alvord ft. Chester See - The One That Got Away
Ik heb geprobeerd dit lijstje niet te lang te maken dus het laatste nummer is deze. Ik volg Tiffany Alvord op youtube maar vind haar liedjes eigenlijk niet zo bijzonder. Maar toen ik de estem van Chester See (voor mij was hij nog onbekend) hoorde was ik verkocht van dit nummer. I just love it!

Wat is jouw favoriete nummer van dit moment?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.