My beautyproducts hits & misses: 2011


Vandaag is het de laatste dag van het jaar (wat ik jullie vast niet hoef te vertellen) dus het is weer eens tijd voor een klein 'beautyoverzicht' van dit jaar. Zo zijn er een aantal producten die me dit jaar goed zijn bevallen maar een aantal die me vies tegenvielen. Alle producten die ik in dit artikel laat zien heb ik gekocht in 2011, dus dit zijn niet per se mijn all-time favorites.


En we beginnen met de misses! Deze producten hebben we me dit jaar helaas teleurgesteld...
Sex in the City parfum van de Action, ik kon hier niet teveel van verwachten aangezien die maar 2/3 euro kostte maar het is gewoon een slechte parfum. Hij ruikt lekker maar vervliegt ontzettend snel!
Catrice eyeshadow base, ik las hier wat positieve dingen over op internet maar persoonlijk werkt deze echt niet voor mij.
Yves Rocher 'jumbo pencil', hetzelfde verhaal als met alle andere van de jumbo pencils. Ze gaan zo snel creasen!
Catrice perfect adapt concealer, gelukkig kost deze concealer niet zoveel want anders was het erg zonde geweest van het geld. Er is namelijk maar weinig van de zien, hij dekt dus voor geen meter.


Dit zijn de hits! Ik heb expres meer hits dan misses gedaan want naar mijn mening was dit wel een positief beautyproductjaar (ik ben mijn eigen woorden aan het verzinnen volgens mij). Dus op naar de goede producten die ik jullie allemaal aanraad!
E.L.F. Beauty School 32 palette, zoveel kleurtjes en zoveel variatie! De houdbaarheid kon misschien nog iets beter maar dit palette is zo handig, deze neem ik vaak mee op vakantie, zo heb ik veel kleurtjes in één.
Catrice Lip Liner in Very Berry, ik ben sowieso heel erg fan van de kleur maar deze lipliner zorgt er ook voor dat de kleur redelijk wat uurtjes meegaat.
Catrice Infinite Matt foundation, simpel gezegd een goede foundation voor mij. Goede kleur, houdbaarheid en formule, deze blijf ik nog lang gebruiken volgens mij!
Essence Colour & Go (50 Irreplaceable), een altijd goede nagellak kleur. En te koop voor bijna niks!
Urban Decay Primer Potion, volgens mij het enige duurdere product van vandaag... Maar zeker zijn geld waard! Ik heb redelijk vette oogleden en deze primer zorgt ervoor dat m'n oogschaduw zo'n 8-10 uur goed blijft zitten, dat is voor mij best lang!

Welk product (van 2011) raad jij aan of af?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.