Mijn top 5 all-time favoriete tv-series


Ik hou van series en ik kijk er ook veel, het werkt voor mij gewoon zo verslavend! Als ik eenmaal begin aan een serie en ik vind 'm leuk dat moet ik ook alles kijken en sta ik te springen als er een nieuwe aflevering is. Dus eigenlijk vond ik het wel eens tijd om fijn favoriete series ooit op een rijtje te zetten voor jullie. Ik kijk alle vijf de series nu nog steeds en ik hoop echt dat ze nog lang doorgaan want ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen!


5. The Mentalist
The Mentalist is een misdaadserie welke zich afspeelt in Amerika. De helderziende Patrick Jane zet zijn krachten in om het California Bureau of Investigation (CBI) team te helpen bij het oplossen van verschillende moorden. De leidraad van de serie is 'Red John' welke de vrouw en dochter van Patrick Jane vermoord heeft.

Deze serie heeft iets heel leuks maar soms vind ik 'm ook heel creepy met dat Red John gebeuren. Het leuke is dat er in The Mentalist veel humor zit en dat vind ik vaak toch erg belangrijk in een serie!


4. Pretty Little Liars
Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer Hastings, Aria Montgommery, Hanna Marin, Emily Fields en Alison DiLaurentis. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison spoorloos. Één jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten door geheimen openbaar te maken die enkel Alison kon kennen. Is A Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden verdwenen is?

Ik heb van deze serie ook alle boeken gelezen maar vind de afleveringen toch iets spannender. Het begint me alleen een beetje op de zenuwen te werken dat ik niet weet wie die 'A' nou is, ik ben veel  te benieuwd aan het worden, haha ;-)


3. Bones
De serie gaat over Temperance Brennan en Seeley Booth, die samenwerken om moorden op te lossen met slechts botresten van de slachtoffers. De serie heeft door het gedetailleerde forensische onderzoek wat weg van CSI: Crime Scene Investigation.

Voor mijn gevoel volg ik Bones al lang en dat zou best kunnen kloppen, want seizoen 7 (!) is net weer begonnen in Amerika. Ook in deze serie zit veel humor, zo kan ik altijd wel lachen om Bones (Brennan), ze neemt alles zo serieus.


4. Private Practice
Private Practice is een spin-off van de televisieserie Grey's Anatomy. De serie draait om een privékliniek in Los Angeles, Oceanside - Wellness Group, waar dokter Addison Montgomery aan het werk gaat nadat zij Seattle Grace Hospital heeft verlaten.

Ik ben echt gek op medische series, ze blijven me gewoon altijd boeien! Ik heb alle vier de seizoenen van Private Practice in ongeveer anderhalve maand gekeken, je kan me gerust verslaafd noemen ;-)


1. Grey's Anatomy
In deze serie worden vijf jonge artsen in het Seattle Grace Hospital gevolgd tijdens hun opleiding tot chirurg. Tijdens de zware, interne opleiding moeten de jonge artsen zien te overleven in de dagelijks terugkerende trauma’s en sociale valkuilen in zowel het ziekenhuis als het echte leven. Ondanks hun verschillende achtergronden en de competitie in het ziekenhuis, vormen zich hechte vriendschappen en steunen de jonge artsen elkaar in moeilijke tijden.

Naar mijn mening is er geen betere serie dan Grey's Anatomy. Ik heb alle afleveringen hiervan gezien en ben onlangs weer begonnen met alles vanaf het begin te kijken. Na drie keer kijken vind ik een aflevering nog steeds super leuk! En stiekem ben ik een beetje verliefd op McDreamy en Dr. Avery (Jesse Williams) :-)

Aan welke serie ben jij verslaafd?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.