Mijn nieuwe bordeaux rode winterjas!

Vorig jaar kocht ik een donkerblauwe, lange jas in Engeland (hier zie je hem ongeveer). Ik vond hem heel mooi (nog steeds), maar hij is erg zwaar. En daardoor voel ik me altijd zo lomp en ongemakkelijk. Dus ik keek papa even lief aan en we gingen op jassenjacht. Eigenlijk zag ik gelijk al een leuke jas bij de New Look en die kocht ik ook! En hij was ook nog eens afgeprijsd. :)

   
De kleur viel mij het meest op, ik hou van bordeaux! Ook het model, met pofmouwtjes erbij, vond ik geweldig. Mijn vader zei, gelijk toen ik de jas aantrok, dat ik hem nooit meer uit moest doen haha! Hij is wel diep uitgesneden, dus ik moet een dikke sjaal eronder doen. Gelukkig kan ik als noodoplossing deze bovenste van mijn moeder lenen.

Een groot pluspunt aan deze jas is dat hij een capuchon heeft, echt daar ben ik zo blij mee. Eindelijk kan ik normaal door de regen fietsen, nouja wat je normaal noemt. Ik voel me net roodkapje met de capuchon op. Zoals je kunt zien is de jas best wel kort, maar dat even terzijde. ;)

Even lastig doen met de capuchon :')

Deze jas kocht ik bij de New Look voor 39 euries. 

Wat voor winterjas heb jij?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.