Mijn Inglot Freedom System oogschaduw palette


Toen ik vorige week zaterdag met Floor & Marjolein ging meeten kocht ik bij de Inglot in de V&D drie oogschaduws in een Freedom palette. Ik twijfelde heel erg wat ik ging kopen bij de Inglot (I wanted it all!) maar oogschaduw is iets wat ik dagelijks gebruik en vooral de kleuren die ik heb gekocht. Als je een Freedom System palette wilt samenstellen kan je kiezen uit oogschaduw en/of blushes. Daarna heb je nog de keuze (bij oogschaduw) of je een palette van twee, drie, vier, vijf en volgens mij 10 of 20 wil. Ik koos van het palette met drie, die kostte €20,-


De verpakking ben ik écht fan van, ze werken bij Inglot namelijk met magnetische doosjes. Het dekseltje met daarom Inglot kan je vastklikken aan de zijkant. Het deksel kan je er vervolgens afsliden, maar dan moet je voorzichtig doen anders kan je de oogschaduw beschadigen. Wat ik jammer vind is dat de kleuren gaan naam hebben, alleen een nr. dat onder aan de pan staat. De pannetjes van de oogschaduw zou je er uit moeten kunnen halen daar met de magneet van het dekseltje er overheen te gaan. Helaas lukt dit voor mij maar voor één oogschaduw, de rest moet ik er uitpeuteren.


Mijn kleuren: 463, 363 en 53. Oftewel: Vanille met lichte goude glitters, mat grijs/bruin, glitterige donkerbruine kleur. Ik was een beetje teleurgesteld in de meest rechtse kleur, de glitters werden na een paar keer gebruiken alleen maar minder.


Swatches! Helaas valt de vanille kleur een beetje weg door de belichting van de foto maar de pigmentatie van alle kleuren komt duidelijk naar voren. Geweldig he :-)


Om een iets betere impressie te geven heb ik met de oogschaduws een simpele look gemaakt, eentje die ik bijvoorbeeld naar school zou dragen. De kleuren zijn in het echt iets aanweziger dan op de foto. Ik heb de lichte kleur op mijn gehele ooglid aangebracht en onder de wenkbrauw. De matte bruine kleur in de crease en outer corner en de donkerste bruin ook in de outer corner en onder m'n oog. Simpel en snel!

Heb jij wel eens iets van Inglot geprobeerd? Of wat zou je ervan willen proberen?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.