Mijn gekrulde haren: yay or nay?


Toen mijn haar nog lang was krulde ik het wel eens, vaak voor een feestje. Maar nu mijn haar korter is leek het me niet zo leuk, tenminste dat dacht ik want ik had het eigenlijk nog helemaal niet geprobeerd. Dus een paar dagen geleden besloot ik dat maar wel eens te doen. Na een uur bezig geweest te zijn (mijn haar mag dan korter zijn maar het is niet minder of dunner!) was ik klaar en het resultaat, dat was even wennen voor mij.


Het eerste waar ik aan moest denken was retro, dat ligt misschien aan het soort krullen. De krullen gingen vanzelf heel laag hangen, vooral aan de linkerkant van mijn gezicht, als je op de foto kijkt.


De krullen vanaf de zijkant bekeken. Er zat alleen een beetje vreemde grote krul linksonder, vraag me niet hoe die daar is gekomen, haha ;-)


Ik probeerde dit kapsel ook uit om te kijken of het misschien iets was voor het gala maar ik ben niet overtuigd. Ik vind mijn haar stijl leuker met deze lengte. Wat me trouwens opviel toen ik deze foto's terug keek was de kleur van mijn haar. Je ziet hier goed dat ik het heb geverfd vind ik! In het daglicht had ik juist het idee dat de kleur er al grotendeels uit was gewassen.

Vind je deze krullen leuk staan bij mijn haar?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.