Leuke tip: Gratis (kerst)kaarten maken!

Kaartjes krijgen is altijd heel leuk, maar wat ik zelf altijd nog leuker vind is kaartjes ontwerpen en daar iemand blij mee maken. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen kaartjes (online) maak en verstuur als er een actie is waarbij de kaart gratis is, en laat dat net nu zijn! Je kan in totaal, met alle codes die ik heb kunnen vinden, zelfs acht gratis kaarten ontwerpen en opsturen! Gelijk ben ik begonnen met het maken van kaartjes, al kost het me echt wel minstens een uur voor één kaartje.

Hoe verstuur je gratis kaartjes?
Via Greetz kan je vijf gratis kaartjes ontwerpen en opsturen. Het enige wat je moet doen is je aanmelden (je naam en email opgeven is al genoeg) en een keuze te maken uit de volgende codes: "PLUS" (€ 3,50), "LOFONLINE" (€ 3,50), "KLEERTJES2011" (€ 3,50), "NUTRILON12345" (€ 3,-) en "WIJGRATISDQBVY2R'' (€ 2,69)


De andere drie kaarten kan je maken op PostNL. Ook hier moet je inloggen (naam en email is genoeg) en een keuze maken uit de volgende codes: "POSTCODE" (€ 3,50), "CADEAU2011" (€2,91) en "FLOWKERST" (€ 2,91).  .  


Zelf heb ik er al twee ontworpen bij Greetz ( met de laatste twee codes) en ik moet zeggen dat het erg makkelijk gaat. Je hebt niet heel veel extra mogelijkheden, maar wel genoeg voor een simpele kaart met plaatjes en tekst. Na afloop kan je ook een datum kiezen waarop je wilt dat de kaarten worden afgeleverd, erg fijn dus!


Sorry voor het korte artikel, maar ik ben heel wat tijd kwijt aan het maken van kaartjes en ik vond dat ik dit toch even met jullie moest delen! ;)


Verstuur jij weleens online kaarten?


Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.