Leuke 365, uh 366, projects voor 2012!


Binnenkort is het dan eindelijk 2012, en een nieuw jaar zie ik altijd als een nieuw begin. Dit is ook het moment om voornemens en doelen te stellen, én om aan een 365 (366 in dit geval) days project te beginnen. Dit jaar ben ik zelf ook van plan om er aan een te beginnen! Een 365 days project is als je besluit om 365 dagen lang elke dag één foto (of iets anders) maakt en die bewaart. Het is heel leuk om zoiets terug te kijken, net een dagboek eigenlijk. ;) Ik heb een paar leuke projecten voor jullie, en stiekem voor mezelf, onder elkaar gezet.

Leuke ideeën zijn om bevoorbeeld elke dag een foto te maken van iets waar één bepaalde kleur in voorkomt, of een vorm (een hart bijvoorbeeld, zoals dit project). Hier heeft iemand zelfs elke dag een lach verwerkt in een foto, zó leuk!


Wat simpeler, maar wat zeker niet minder leuke foto's oplevert, is om elke dag een foto te maken van één uitzicht/plant/jezelf. Na één jaar (of zes, pfoef!) zet je alle foto's achter elkaar en zie je langzame verandering, heel apart om uiteindelijk te zien..

Ook kan je, zoals Fleur en ik al doen, elke dag één zin/quote opschrijven. Dus eigenlijk krijg je een soort van dagboek, alleen dan wat bestaat uit één zin per dag. Je kan hier het boek One Line A Day kopen, maar je kan ook gewoon een notitieboekje gebruiken.

Op 365DagenProject en DailyBooth vind je véél meer projecten van mensen en thema's, en kan je er ook één beginnen. Al maak ik zelf liever een persoonlijk 366 project, dus op Tumblr of iets.

Ga jij een project 366 beginnen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.