I love burgundy hair!


Dat ik van de kleur burgundy/bordeaux houd is denk ik wel bekend en steeds vaker zie ik ook burgundy haar: and I like! Ik denk niet dat deze haarkleur mij zou staan maar vooral mensen met een getinte huid (denk aan Rihanna en haar rode/paarse haar). En ik moet zeggen, ik vind deze kleur Cheryl Cole (foto rechtsboven) ook erg goed staan!


Stel dat ik mijn gedachten toch bijstel dan heb ik al een aantal merken en kleuren gevonden die iets burgundy hebben. De kleur links is van John Frieda en die rechts van Garnier. Helaas zijn dit soort kleuren (bijna) allemaal permanent en als ik mijn haar verf is dat juist niet wat ik wil, ik ben te bang dat het verkeerd zou uitpakken ;-)


Deze twee kleuren zijn van John Frieda, links is Dark Red Brown en rechts Deep Cherry Brown. De kleur links zie ik mezelf eigenlijk nog wel mee rondlopen, ik vind de glans ontzettend mooi! Het zou mijn haar veel levendiger maken volgens mij, achja, dat de verf permanent is houd me tegen. Als het een spoeling geweest zou zijn zou ik het wel geweten hebben!

Wat vind jij van deze haarkleur? Yay or nay?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.