Got some new nail polishes!

Onverwachts cadeautjes krijgen is altijd leuk, en vooral als het cadeau zelf ook nog écht leuk is. Deze keer kwam mijn nicht uit Duitsland langs die ik al een jaar niet heb gezien en ze bracht een leuk tasje mee met vijf nagellakjes en één lipgloss. Ze heeft specifiek gezocht naar kleuren die ook haar favoriet zijn.

Ik kreeg twee kleuren van P2, twee van Manhattan en één van de Essence Vampire's Love LE.

Dit zijn de twee kleuren van P2, allebei zijn ze glitterloos. Van dit soort kleurtjes kan ik heel erg houden! De linkse is eigenlijk bruinpaarsig, maar dit komt niet goed voor naar voren. Momenteel is de linkse zelfs mijn favoriete nagellak! Dit zijn de kleuren '700 Rich & Royal' en '720 Glory'.

Van Manhattan kreeg ik twee kleuren die ik zelf op het eerste gezicht niet zou kopen, maar daarom vind ik het juist leuk dat ik deze heb ontvangen. Zo kan ik toch iets anders proberen en ik vind de kleuren wel gewoon mooi! Links is donkerblauwe met een felblauwe shimmer (kleur 710T) en rechts is een nude kleurtje met zilvere glitters (kleur 96G). Jammer dat de namen alleen uit een code bestaan!



Dit lakje vind ik denk ik het mooist! Zwarte nagellak met glitter vind ik sowieso mooi, en vooral als de glitters zó goed aanwezig zijn. Ben benieuwd hoe de kleur eruitziet op mijn nagels!

Welke kleur lijkt jou het mooist?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.