Geshopt in Antwerpen!

Na een hele tijd weer eens een shoplog van mij en dit keer ben ik gaan winkelen in Antwerpen. Ik was vooral weer heel benieuwd naar de Forever 21, op dit moment is dat namelijk echt mijn favoriete winkel. Ik heb daar een paar dingetjes kunnen vinden maar ben er niet heel erg geslaagd, volgende keer beter! Natuurlijk ben ik ook nog even langs andere winkels geweest en heb nog wat gekocht bij de H&M en New Look. Dat laat ik nu allemaal aan jullie zien plus nog een kerstcadeautje dat ik heb gekregen!


Bij de H&M kocht ik een doorschijnende lange blouse die ik zag hangen in de sale. Ik zag maar één stuk hangen in een maat M dus heb ik die maar gekocht al valt 'ie een beetje groot. Hij was afgeprijsd van €39,95 naar €10, koopje dus!


Het enige echte kledingstuk die ik heb gekocht bij Forever 21 is dit bordeaux shirtje met zwarte diamantjes op de schouders. Deze kleur trekt me nog steeds heel erg aan, haha! Hij kostte €13,75.


En ik heb een gekleurde broek! Ik zag broeken in allerlei gave kleuren hangen in de New Look en heb lang getwijfeld tussen deze paarse en een donkergroene. Nu ik er eentje heb ik wil nog meer gekleurde broeken van de New Look, en ze kosten maar €19,99 wat ik voor een broek niet duur vind!


Bij Forever 21 kocht ik ook nog een zwarte panty met partroontje, die helaas niet te zien is op de foto, voor €8,90 en een 5-pack zwarte sokken. Op een of andere manier raak ik zulke sokken altijd kwijt maar erg duur zijn ze gelukkig niet. Deze kosten €4,60.


Bij de H&M kocht ik nagelstickers omdat ik eigenlijk geen andere keus had, namelijk om korting te krijgen op de blouse. Anders moest ik ook voor de blouse de volle prijs betalen en dat was me een beetje te duur, haha! Voor kerst kreeg ik deze parfum van Christina Aguilera, By Night en wat geld. Ik vond het toch de moeite waard om deze even te laten zien want ik vind 'm zó lekker ruiken :-)


Als laatste kocht ik twee paar oorbellen bij Forever 21. Al vond ik de kleding dit keer dus iets minder, de sieraden vond ik nog steeds fantastisch! Dus ik vind dat ik me nog goed heb ingehouden, haha. Beide paren kosten €2,90. Ik kom er niet over uit hoe gaaf ik deze oorbellen vind, vooral het linkse paar!

Heb jij deze vakantie nog geshopt?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.