Een surprise maken is niet echt leuk...

maar het resultaat wel! Misschien herken je je hierin of misschien vind je juist het surprise maken zelf het leukste onderdeel, maar ik denk dat iedereen wel blij is als het uiteindelijk af is. Zo ook deze keer.. Ik heb mijn broer geholpen met het maken van zijn surprise en het ging niet geheel soepel. Dat had voornamelijk twee redenen:
- Mijn broer heeft té veel ideeën en wil ze allemaal uitwerken, ook al zijn ze praktisch onmogelijk
- We zijn echt sukkers in knutselen en hadden niet alle benodigdheden

Uiteindelijk waren mijn broers ideeën zo onmogelijk nog niet en hebben we een hele leuke M&M alike gemaakt. :) Het is een roze 'M&M' met de letter T (van Tara, de zus van zijn vriendin), het gezicht van Tara en een hockey uitrusting (omdat ze dus op hockey zit).

Eerst moesten we papier machéen. En het was een hel! We hebben er echt iets van vier uur over gedaan, want we waren begonnen met crêpe papier en dat is dus echt niet stevig genoeg. Dus hebben we nog twee laagjes normaal papier en een laagje krantenpapier tussendoor gedaan, pfoef..

Hier is de ballon, na twee dagen, eindelijk hard geworden. Hierna hebben we de ballon kapotgemaakt en bleef het papier gewoon in zijn vorm, gelukkig!

Dit was het cadeau, een nageldroger voor je nagellak. Voor maar €5 kun je die kopen bij de Blokker. ;)



En dit is 'm dan helemaal. Een vrolijk gezicht toch! :) Ik ben vooral trots op de benen, haha! En wil je weten waar het cadeautje zit? Onder de rok zit een gat, en daar hebben we dus het cadeau in gepropt.

Heb jij dit jaar een surprise moeten maken? Zo ja, wat heb je gemaakt?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.