Een nieuwe periode, een nieuwe achtergrond

Hmm eigenlijk klopt mijn titel niet helemaal, want het is eerder andersom. Zodra ik een nieuwe achtergrond heb begint voor mij een nieuwe periode. Mijn achtergrond beïnvloed mijn stemming altijd. Begin dit jaar had ik de achtergrond van linksboven, toen zag ik de quote in het midden ('Nothing compares to the stomach ache you get from laughing with your best friends') en wist ik gelijk dat ik mijn favoriete series met die quote wilde combineren. Dit werd dus uiteindelijk mijn achtergrond, waar ik echt een half jaar zoet mee was.

Na dat half jaar begon de zomer en had ik op vakantie geen internet. Dus toen ging ik maar een mooie, nieuwe achtergrond maken. Dat werd dus die van rechtsboven!  De quote vond ik ook wel toepasselijk voor de zomer, want dat is de tijd van risico's nemen. ;)

En dit is mijn nieuwe:
Ik heb het dit keer bij winterse kleuren gehouden, zwart-wit en aquablauw. Mijn basis is altijd één quote in het midden met plaatjes die er wat mee te maken hebben eromheen. Dit keer is het 'enjoy the little things', met toepasselijke plaatjes van kleine dingen waar je ontzettend van kunt genieten. Zoals: Een mooi paar pumps, schattige dieren, prachtige make-up looks, vriendinnen, muziek, lieve kindjes en mooie haarkapsels. Ik word al vrolijk als ik er naar kijk! :)

Wat heb jij altijd als achtergrond?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.