Drie gala looks, welke ga ik dragen?

Morgenavond is het (eindelijk!) zo ver, dan is ons gala! Ik heb niet alleen veel zin in het gala zelf maar ook in het klaarmaken ervoor, eindelijk weer eens een goede gelegenheid om uit te pakken met make-up. Natuurlijk heb ik van te voren daarom een aantal looks geprobeerd en zo heb ik een aardig idee gekregen van wat ik wel en wat niet wil. Ook maak ik die avond Dajana en een andere vriendin op dus daarvoor was het ook handig om wat uit te proberen. De looks die ik heb gemaakt zijn natuurlijk ook geschikt voor een ander feestje, kerst of oud & nieuw (of wanneer je dit gewoon eens wilt dragen!)



Look numero 1: smokey donkergrijs met gouden glitters. Deze look vind ik perfect voor mensen die iets meer willen uitpakken maar toch niet iets te opvallends willen. Deze look had ik eigenlijk voor Dajana gemaakt maar dat pakte niet zo mooi uit in combinatie met de rode lipstick die ze wilde. Het was allemaal iets teveel van het goede om het mooi te zeggen ;-)



Nummer twee is de natuurlijkste look uit dit rijtje. Naar mijn mening heel geschikt voor iemand die normaal gezien weinig tot geen oogschaduw draagt en ook niet houd van te opvallend. Ik heb voor deze look trouwens dit filmpje van Pixiwoo gebruikt, deze kan je dus gemakkelijk namaken!



Last but not least: de smokey eye! Ik moet eerlijk bekennen, dit is pas de derde keer ooit dat ik een smokey eye maak. Ik vind het meestal iets too much. Ook dit keer schrok ik eerst wel van de uiteindelijke look, hellooow cat eyes!

Uiteindelijk heb ik besloten om toch voor de smokey eye te gaan maar dan iets minder opvallend. Dus ik ga het niet zo ver uitblenden, zeker niet boven de crease. Als extra touch voeg ik dan nog wat glitter oogschaduw toe in mijn binnenste ooghoek.

Welke van deze drie looks vind jij het meest geschikt voor een gala?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.