Dit helpt mij de winter door...

De winter is niet echt mijn favoriete seizoen, ik vind sneeuw erg mooi om te zien maar om er bijvoorbeeld door heen te fietsen, nee liever niet! Maar ook om beauty gebeid zitten er wat nadelen aan de winter. Bij mij worden mijn huid en handen erg droog en mijn lippen gaan sneller barsten. Daarom smeer ik in de winter met wat extra middeltjes op en die wil ik graag met jullie delen vandaag!


First of all een goede vochtinbrengende crème voor mijn gezicht. Ik krijg in de winter altijd wel van die droge plekjes, bijvoorbeeld tussen mijn wenkbrauwen of aan de zijkant van mijn kin. Meerdere keren per dag smeer ik daar dan wat Olaz beauty fluid op. Deze crème is niet vet maar zorgt er wel voor dat de plekjes minder erg worden.


Ik denk dat iedereen wel eens last heeft van droge of gebarsten lippen, ik vooral in de winter. Mijn favoriete lipbalsems zijn dan toch Vaseline en Burt's Bees. De Rosy Lips variant van Vaseline is de mooiste vind ik, die geeft nog een mooi licht gekleurd glansje aan je lippen.


Handcrème for life! Elke avond voordat ik ga slapen smeer ik mijn handen goed in, op dit moment gebruik ik een handcrème van Principessa Beauty en die ruikt echt goddelijk. Ook smeer ik van deze crème als ik 'm gebruik wat op mijn ellebogen, die kunnen ook wat ondersteuning krijgen in de winter.


Oké, dit is niet echt beauty gerelateerd maar het helpt me zeker de winter door: eten! Een beetje extra vet kan niet kwaad in de winter vind ik dus een extra stukje chocolade ook niet, haha ;-)


Wat helpt jou de winter door?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.