Deze chaoot houdt van orde

Ik ben zelf echt heel chaotisch, je moet bijvoorbeeld echt niet gaan proberen om iets nuttigs uit mijn schriften te halen. Bovendien is het één groot rommelig zooitje in mijn hoofd, ik ben echt geen goeie multi-tasker. Maar naast het chaotisch zijn in mijn hoofd, ben ik erg netjes in mijn omgeving. Mijn kamer is altijd netjes, mijn laptop bestaat uit overzichtelijke mappen en ik maak miljarden lijstjes om niks te vergeten. En die lijstjes schrijf ik óf in een groot notitieboek óf maak ik op mijn mobiel. Zo raak ik het nooit kwijt, want ja... ik raak ook altijd alles kwijt.

ja, er staat echt 'werk zoeken' haha!
Volgens mij is het niet echt goed voor me, zo veel lijstjes maken en over alle dingen nadenken. Maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar! Zo heb ik ook een to-do lijst voor in de vakantie gemaakt, en mijn vader vindt dat zware onzin. Hij zegt dat ik moet ontspannen en soms gewoon niks moet doen. Maar niks doen betekent voor mij nog meer chaos in mijn hoofd, ik kán niet niks doen want dan voel ik me zo nutteloos. Ik hou er juist van om veel dingen gepland te hebben en om druk bezig te zijn. Zolang het maar goed afgesproken en ordelijk is..
Nu klinkt het alsof ik alles altijd plan, maar dat is echt niet zo. Ik hou er juist van om dingen spontaan te doen en ben ook wel vaak diegene die alles regelt, misschien dat ik daardoor ook zo veel lijstjes maak. Maar ik moet zeggen, ik vind het allemaal niet zo erg. Ik ben gewoon lekker chaotisch en hou van orde! :)


Kan jij jezelf hier ook in herkennen of ben je juist heel erg chaotisch/ordelijk?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.