Comfy but fashionable outfit


Ik kocht zaterdag in Zwolle in de H&M een ontzettende comfy trui voor maar €14,95. Ik moet echt nog even werken aan mijn wintergarderobe want mijn klerenkast nu bevat vooral lichte, niet erg warme kleren.
Dajana wees me op deze trui aangezien 'ie burgundy is! Die moest ik dus zeker even passen en later ook meteen afrekenen. Leuk feitje: Marjolein kocht in Zwolle tijdens onze meet deze trui ook!


Een close-up van de ketting, deze is van Forever 21. Ik vond deze ketting goed bij de trui passen aangezien het een beetje afsteekt, zo dat hij wat meer opvalt. En toch blijft de ketting subtiel naar mijn mening. Verder droeg ik geen accessoires. Dat vond ik niet echt nodig omdat oorbellen (ik wilde eigenlijk lange indoen) alleen maar in de weg zaten met door de hagel fietsen :-)


Zoals je waarschijnlijk tegen nu wel heb opgemerkt draag ik deze trui eigenlijk meer als een jurk. Jep, voor mij is die lang genoeg! Naar school droeg ik er wel nog een zwart strak taillerokje onder omdat als ik mijn armen omhoog doe de trui (helaas) niet lang genoeg meer is. Het riempje en de legging komen net zoals de trui van de H&M.
Eigenlijk vind ik dit ook nog wel een leuke outfit voor bijvoorbeeld Kerst of Nieuwjaar. Ik vind de burgundy kleur daar heel goed bij passen, dus misschien dat ik deze outfit dan wel aandoe! ;-)

Wat ben jij van plan aan te trekken tijdens de feestdagen?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.