Wishlist/Gonna buy-list

Met gala om de hoek, het extra geld dat ik verdien met vakkenvullen en een proefwerkweek dat eraan komt, vind ik dat ik binnenkort (na alle proefwerken) eens goed mag shoppen! Helaas heb ik in zowel Arnhem als Amsterdam weinig tot niks kunnen vinden.. Dan moet ik het maar doen met internet en het niet al te kleine centrum in Nijmegen. ;)

Voor gala heb ik al een jurk, een simpele zwarte strapless met stroken (hier staat die op de foto, maar niet zo mooi eigenlijk). Hierbij wil ik nog een mooie clutch en mooie pumps kopen. De clutch hou ik in een neutrale kleur en de pumps wil ik óf heel fel óf nude. De zwarte clutch is van de H&M en de andere twee van de Forever21.


Dan de geweldige pumps! De drie felle kleuren zijn van de Bershka en de onderste twee van de Tango. Ik heb bij de Tango ook nog felrode gezien, en die staan ook heel leuk! Dus ik denk dat ik maar eventjes in de Tango ga kijken..

Om nog in de gala-sfeer te blijven: Ik wil ook heel graag een felgekleurde riem (met een strik) die bij mijn pumps matched. Ik weet alleen echt niet waar ik één kan kopen, deze op de foto hierboven is vintage. Misschien dat ik er zelf een in elkaar frutsel.. ;)

Okay en dat was 't voor gala. Daarnaast ben ik deze blazer van de Bershka nog steeds niet vergeten! Ik wil hem heel graag, en deze blauwe kleur vind ik echt geweldig. Hij kost ook maar €25,99.

Dan wil ik ook nog graag een nieuw boek kopen. Ik mocht namelijk een €15 waardebon van mijn broer hebben van de Selexys (maar hij is bij elke boekhandel geldig). Dus, aanraders? Ik doel dan echt op boeken die je niet kunt lenen in de bibliotheek, dus kookboeken/hulpboeken/DIY/etc.. :)

Wat staat er op jouw wishlist?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.