Wat ik voor mijn 16de verjaardag heb gekregen...

Mijn verjaardag is alweer twee weken geleden maar ik heb jullie nog niet laten zien wat ik heb gekregen. Dit omdat ik vrijdagavond nog een verjaardagsfeestje heb gegeven! En als alles volgens plan loopt geef ik volgend jaar ook nog een Sweet Sixteen met een aantal vriendinnen. Maar om daarop te wachten om al m'n cadeautjes te laten zien, dat gaat iets te lang duren ;-)
Van mijn ouders heb ik niet echt een cadeau gekregen, dat houd ik nog van ze tegoed!


Ik heb twee setjes parfum met douche gel gekregen. Eerst een setje van Beyoncé, Heat Rush: oh my, deze ruikt zó lekker! Ik ga denk ik een full size van deze halen als deze versie op is. Als tweede kreeg ik een setje van Mexx, ook een erg lekkere geur!


Van een vriendin kreeg ik dit setje met twee van de nieuwe Van Der Hoog maskertjes (ben hier erg benieuwd naar) en twee Essence magnetics nagellakjes met magneet. De magnetische lakjes in de LE van Essence een aantal maanden geleden bevielen me niet zo goed. Maar ik heb gisteren de rechter uitgeprobeerd en de lijntjes van de magneet zijn heel goed gelukt!


Van een andere vriendin kreeg ik dit setje met schattige Dove Mini's en een roze lakje van Essence.


Van Dajana kreeg ik echt een heel gaaf cadeau, ze heeft namelijk een fotoboekje samengesteld met foto's van mij en ons samen en onze vrienden. Tussendoor heeft ze nog wat teksten en quotes gezet, echt ontzettend leuk gedaan :-D


Het grootste cadeau wat ik heb gekregen is een stijl- en krultang! Sinds ik mijn haar heb geknipt vind ik het leuker om het te stijlen, anders krult het erg naar buiten. Ik was dus super blij toen een aantal vriendinnen dit samen voor mij hadden gekocht. Deze stijltang van Babyliss is heel wat beter dan mijn vier euro Action stijltang ;-)

Wat heb jij gekregen voor je laatste verjaardag?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.