Wanneer je favoriete producten (bijna) op zijn..

Als producten opgaan ben ik aan de ene kant blij en aan de andere kant heel droevig. Ik ben er blij mee omdat ik weet dat ik het product goed heb gebruikt en dat het geen geldverspilling was, maar dan komt de grote vraag: Koop je weer hetzelfde product, of ga je voor wat anders? Een jaar terug zou ik een ander product gaan kopen, maar deze producten heb ik allemaal in 2011 ontdekt en zijn inmiddels mijn all-time favorites!

Als eerste zijn mijn BB-cream, Catrice poeder en Catrice concealer bijna op. En ik kan echt niet zonder deze drie producten!
Gelukkig heb ik een back-up van de Catrice poeder, dus dat is één product minder om aan te schaffen. Volgens mij is deze Catrice concealer uit het assortiment, maar het was toch al niet écht mijn kleur. Ik schaf wel een andere aan van Catrice.. ;) Uit de BB-cream kan ik nog wel wat halen, maar ik moet echt binnenkort een nieuwe bestellen. Ik denk dat het weer deze wordt, want zoals je in mijn review al kon lezen ben ik er gek van.

De andere twee producten zijn de Nivea dry comfort deoderant en mijn geliefde Burt's Bees lipbalsem. Deze producten zijn gewoon héél fijn en ik gebruik ze dan ook heel vaak.

Beide heb ik al heel lang in mijn bezit, eigenlijk al sinds het begin van dit jaar. De Burt's Bees is redelijk op, maar ik kan er nog wel even mee doen. Van de Nivea deoderant is nog wel meer over dan er op het plaatje te zien is, maar ik bedenk me net dat ik hem in mei voor de tweede keer had gekocht omdat ik de eerste kwijt was.

Welk(e) product(en) koop jij steeds maar opnieuw?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.