Volle donkere wenkbrauwen à la Tamara?

De mensen die Hollands Next Top Model volgen weten vast en zeker wel wie Tamara is, en de mensen die het niet volgen zullen gauw merken wat ik bedoel met haar wenkbrauwen. Tamara heeft namelijk volle wenkbrauwen die donkerder zijn dan haar haarkleur. Eerst vond ik het niet zo mooi, je wenkbrauwen moesten gewoon bij je haar kleuren. Daarom was ik ook niet echt tevreden met mijn haarkleur/wenkbrauwen, mijn haar heeft namelijk een andere tint bruin dan mijn wenkbrauwen. Maar nu ik Tamara heb gezien, ben ik wel wat van mening veranderd!

Je kan toch niet zeggen dat haar wenkbrauwen (kleur, vorm, dikte) niet mooi zijn?! In het algemeen kies ik volle wenkbrauwen dan toch boven dunne lijntjes, het ziet er natuurlijker uit en heeft iets karakteristieks. Zo vind ik Tamara sneller streng lijken met haar wenkbrauwen, maar dat is ze ook. ;)

Nou, wie ben ik om deze wenkbrauwen niet bij mezelf uit te proberen? Ik heb van mezelf al volle wenkbrauwen, maar door ze te poederen lijken ze nog vele malen donkerder. Helaas komt mijn haarkleur niet goed naar voren op deze foto's (thanks to winterlicht!), want mijn haarkleur is dus lichter dan op de foto's te zien is.

Links niet ingekleurd en rechts wel
Bij mij is het resultaat niet zo denderend, maar in het echt is het zo'n ander gezicht.. De aandacht gaat dan echt naar mijn wenkbrauwen.

Vind jij haar soort wenkbrauwen ook zo mooi? Of kies je toch liever dunnere lijntjes?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.