Shoplog: New Look, DM & more

Gisteren was echt een shopdag voor mij, ik was zes uur achter elkaar onophoudelijk aan het winkelen. Heerlijk was het, maar ook vermoeiend. Veel heb ik niet gekocht, maar het was zo leuk! We hebben namelijk sinds kort een New Look in Nijmegen! Serieus, ik keek mijn ogen uit.. Bovendien ging ik nog even met mijn vader naar de DM in de Duitsland, en dat is ook make-up heaven. ;)

DM aankoopjes
Een vampire's love lipstain in de kleur 01 Bloody Mary. Het is een donker paarse bessenkleur en ik vind hem echt geweldig! Deze lipgloss is ook in Nederland te koop, maar ik had hem nog niet in de Kruidvat gezien..
Ook kocht ik nail art folie van P2 voor zo'n €1,95. Ik wil dit wel eens uitproberen, net als Serena hier heeft gedaan.

Dan kocht ik nog twee minder interessante dingen, namelijk een oogmake-up remover voor €1,45 en een kristal deodorant voor €3,25. Een kristal deodorant heb ik nog nooit gebruikt, dus ik ben er wel benieuwd naar!

Als laatste kocht ik een haarmasker van John Frieda. Voor een prijsje van €1,75 (of iets in die buurt) kon ik het niet laten liggen..

Stad aankoopjes

Bij de New Look kocht ik alleen maar dit armbandje, maar ik heb wel veel meer leuke dingen gezien hoor! Vanaf volgende week is er 25% korting, dus dan ga ik er weer heen haha.. Dit armbandje past goed bij mijn pumps en wordt dus onderdeel van mijn gala-outfit. Nu heb ik alleen nog een clutch nodig. ;) Het armbandje, dat er in real life minder goedkoop uitziet dan op de foto, kostte €6,99.

Mijn laatste en meest impulsieve aankoop ooit is dit rokje van de Lady Sting voor €7,50. Het rokje is burgundy rood/paars, echt een prachtige kleur! Op de foto lijkt de kleur best vaal, maar dat komt door de flits..

Heb jij nog lekker geshopt de laatste tijd?


Ik heb trouwens gisteren ook een gesprek gehad bij de AH of ik was geslaagd door de proefperiode en helaas ben ik dat niet. Dus, i'm fired! Eigenlijk was ik heel opgelucht, want vakkenvuller is echt niks voor mij (veel te zwaar en druk werk). Ze willen me wel heel graag terugzien als caissière haha, dat wordt hem denk ik ook niet. Ik ga gewoon op zoek naar een ander (minder goed betalend) baantje, want eerlijk gezegd is mijn doel nu alleen maar mijn CV opvullen. :)


Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.