P2 Pure Gold nail art foil (+ NOTD)

Veel van jullie waren benieuwd naar deze nail art folie, en ik zelf ook! Dus zodra ik tijd over had begon ik mij nagels te doen. Eigenlijk was ik heel inspiratieloos, want wat past er nou mooi bij gouden folie? Ik heb van alles zitten mixen en matchen, maar uiteindelijk werd het een heel simpele nailart. 

De folie zelf is echt flinterdun, dat had ik echt niet verwacht. Ik moest echt een pincet gebruiken, want de folie bleef aan alles plakken en scheurde ongelooflijk snel. Wel fijn dat het zo dun is, anders zou het niet plat liggen op je nagellak.
Ook moest ik de folie zelf in stukjes scheuren en dat ging niet overal even soepel. Jammer dat ze niet al in stukjes zijn, maar zo'n grote moeite was het niet.. ;)

Poging #1 en #2
Als basis koos ik een donkerblauwe nagellak, toevallig ook van P2 in de kleur 'Dangerous'. Dan begon ik gewoon random folie op mijn eerste twee nagels te zetten. Op zich ging het wel soepel, maar ik vond het resultaat niet mooi. Toen probeerde ik mijn hele nagel vol te plakken met de folie en dat zag er al een stuk beter uit. Maar nog steeds was ik niet tevreden... dus ik haalde al mijn nagellak er weer af.

Laatste poging
rechterhand
rechterhand
linkerhand
Alle nagels met goud bedekken vond ik te veel van het goede, dus heb ik alleen mijn ringvinger gedaan. De rest van mijn nagels heb ik donkerblauw gelaten. Ik vind het wel leuk voor een keertje, maar dit is nog niet mijn 'gewilde' look. Volgens mij kan je veel mooiere dingen maken met deze nail art folie. Zoals, wat Fleur suggereerde, een soort van french manicure.

Wat vind jij van deze nail art folie en heb jij misschien een idee hoe ik ze zou kunnen gebruiken?

Liefs Dajana


About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.