One different product, a whole different look


Soms kan één ander product een hele look veranderen en daarom houd ik zo van pin-up looks. Een dikke lijn eyeliner en flink wat mascara, een egaal gezicht en dan lipgloss of lipstick in welke kleur dan ook. Het is probleem is, ik weet nooit welke lipkleur is moet kiezen. Ik heb nog niet genoeg moed verzameld om een fel rode, roze of paarse kleur naar school te dragen maar ik heb er vertrouwen in dat dat ooit wel gaat gebeuren!


Dit keer heb ik gekozen voor nude shimmery lippen en paarse berry lips. Voor de nude lips heb ik wat concealer en de MAC Dazzleglass in Rags To Riches gebruikt (review hier) en voor de berry lips mijn nieuwste lippotlood van Catrice in Very Berry (review hier).


Persoonlijk vind ik de paarse kleur mij leuker staan. Misschien komt het omdat ik ook een poederroze top draag dat de nude lips gewoon een beetje uitgewassen staan (snap je 'm? ;) Ik vond nude lips me leuker staan toen ik wat langer haar had. Met mijn korte haar vind ik dat ik wel wat meer pit kan gebruiken en daar passen paarse lippen naar mening goed bij!

Draag jij wel eens een pin-up look? En welke kleur vind jij bij mij leuker?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.