NOTD - Stardust in the sky

Gisteren kreeg ik voor het eerst sinds weken, eigenlijk sinds ik vakkenvuller ben, weer zin om mijn nagels uitgebreid te lakken. Ik wilde eigenlijk alleen het zwarte lakje van Essence opdoen (Essence The Twilight Saga Eclipse, 01 Undead?), waarin een kleine hoeveelheid aan paarse glitters zat. Maar ik wilde meer, méér glitters! Dus mengde ik dat met blauwe glitters (L.A. Colors Aqua Crystals) en een grote hoeveelheid paarse glitters (Alessandro nogwat). Het mengen deed ik gewoon met zo'n Essence dotting pen.. 

Al die wondjes zijn van het vakkenvullen, echt killing voor je nagels -.-
Nou, dit is het resultaat! De blauwe glitters zijn opvallender geworden dan ik had verwacht en ik vind het zelfs mooier zo. Ik vind de combinatie van blauwe en paarse glitters in de zwarte kleur echt prachtig! Het is best opvallend en lekker shimmery

Meng jij weleens je nagellak?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.