NOTD - Dark Flowers


Vaak doe ik nadat ik mijn nagels heb gelakt nog een simpele nail-art. Dit maakt mijn nagels toch iets meer bijzonder en het valt mensen ook vaak op! Één van de simpele nail-arts die ik vaker doe zijn simpele bloemetjes. Ze zijn super simpel maar toch krijg ik elke keer weer de vraag hoe ik dat toch doe.


Dit keer heb ik voor mijn nail-art als basis Purplelized van Catrice gebruikt. Dit is echt een perfecte lak voor als je van wat donkerdere kleuren nagellak houd maar toch niet graag zwart draagt. Ook dekt 'ie prima!


Uiteindelijk werden de bloemetjes toch niet zo opvallend. Ik heb namelijk een donkerpaarse en een zwarte lak gebruikt. Het enige wat je verder nog nodig hebt is een dotting tool, deze is in het Kruidvat of op eBay heel makkelijk te verkrijgen.



In deze video laat een meisje nog eens heel simpel zien hoe je deze bloemetjes kunt maken, ik raad het in ieder geval iedereen het aan om deze nail-art eens te proberen!

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.