Meer kleuren in mijn kleding nodig!

Okergeel, neon roze, fel blauw, burgundy... allemaal stuk voor stuk mooie en fashionable kleuren! Helaas heb ik veel te weinig kleuren in mijn kleding.. Misschien is het een beetje raar dat ik net nu het winterweer aan het beginnen is (en de tijd van donkere kleuren aan is gebroken) ik felle kleuren wil dragen. Maar met dit droevige weer heb ik gewoon iets nodig dat er wel vrolijk uitziet.
Maar wat Fleur heeft met felle lipstick heb ik met felle kleding, je valt namelijk echt op dan. Wel in de positieve zin, maar het blijft een 'eng' idee.. Toch ga ik gewoon kleuren kopen en aandoen, en ik vind ook dat Fleur met felle lippen naar school moet komen! ;)

Bovenkleding

De truien linksboven en rechtsonder zijn dan niet opvallend, maar die kleuren vind ik wel prachtig! De andere twee zijn juist wel heel opvallend en ik vind ze daardoor gewoon heel gaaf. Ik wil zo graag die felroze blouse!

Broeken
Al een hele tijd terug (denk aan jaren) waren gekleurde broeken helemaal in, toen deed ik nog niet mee aan die trend. Nu wil ik er wel aan meedoen, want het ziet er zo leuk uit! Je kan het op zo veel manieren combineren, zelfs de meest simpele outfit staat er leuk bij.

Rokjes

Momenteel heb ik maar 4 rokjes, en alle vier zijn in donkere kleuren. En ik begin me daar zwaar aan te vervelen. En vooral nu het koud is en ik onder een rokje een legging/panty moet dragen, wordt het allemaal zwart. Dus, give me some colour!

Draag jij vaak felle kleuren?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.